نرخ دلار امروز 1 شنبه 9 اذر ماه سال99

نرخ  دلار طی روز های قبلی  کاهش بسیار زیادی را تجربه کرده است. در چند روز قبلی  قیمت آن در بازار اندکی افزایش یافت اما به نظر می رسد این افزایش واقعی نبوده و دلار هم چنان به سیر نزولی خود ادامه دهد.

اگر امروز نوسان درهم تهران را در محدوده 6700 تا 6900 فرض کنیم و به علت اینکه 80 درصد معاملات در کم ترین قیمت انجام می گیرد در نتیجه می توان پیش بینی کرد که سقف معاملات دلار تهران در 25200 تومان قرار خواهد گرفت.

قیمت  دلار در صرافی ملی امروز با دو مرحله کاهش در نقطه 24550 تومان قرار گرفت. یورو نیز 29350 تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبلی شاهد کاهش بسیار اندکی بوده است.

بازارساز  در مرحله اول، قیمت  خود را با 100 تومان کاهش آغاز کرد تا با کاهش پله ای و آرام بدنبال ثبات بازار باشد. در مرحله دوم نیز 50 تومان قیمت ها را کاهش داده تا تمایل خود برای کاهش قیمت دلار را نشان دهد.

با پایین آمدن نرخ پله ای و با آرامش بسیار زیاد توسط بازار ساز می توان نتیجه گرفت که دلار به کانال 26 هزار تومان باز نخواهد گشت و هدف کاهش قیمت ها کانال 23 هزار تومان می باشد.

البته  باید این را نیز در نظر داشت که شرایط ژئوپلتیک در ماه های آینده به چه شکلی پیش خواهد رفت چرا که این شرایط نیز می توانند بر روی قیمت دلار تاثیر بگذارد.

همچنین پیش بینی می شود که شاخص دلار در سال آینده با کاهش رو به رو شده و این موضوع نیز می تواند بر روی قیمت دلار تاثیر بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد